10 јануар 2012

Zaštita od štetnih zračenja

Opat A. Mermet je u svojoj knjizi dao sledeću preporuku koja glasi: "Bolje se ukloniti sa štetnog zračenja, nego se štititi bilo kakvim zaštitnim sredstvima.“ Ovde je sadržana i pouka: Ako možeš ikako da pomakneš ležajeve na kojima se spava na mesta bez štetnih zračenja, to je najbolja zaštita. Jasno je da to nije uvek moguće, pa se moralo preći na blokade ovih zračenja. U tu svrhu do danas je preporučivano mnogo tzv. aparata za odzračivanje, raznih folija, ploča, predmeta od slame, slamarica, olovnih ploča, raznih spirala, napravljenih nacrta i šara, koji navodno štite, ugrađivanja u temelje kamena temeljca u onom smeru prema severu, kakav je imao u svom primarnom ležištu, odakle je donesen. 

Blokadama se bavio Gustav Freiherr von Pohl, koji je 1928. godine prijavio jedan patent, kojim je mogao odzračiti čitavu kuću. Mukotrpnim daljim radom uspio je blokirati štetna zračenja prvo 3 km2, zatim 5,5 km2 da bi proširenjem svoje stanice za blokadu zračenja uspio blokadu proširiti na 12 km2. Imao je nameru da pojača blokadu na 200 km2, ali nije uspeo, jer mu je za tu stanicu trebao veći prostor nego što ga je imao, a nije imao ni dovoljno finansijskih sredstava. Vrednost njegove blokade potvrdilo je mnogo tadašnjih radiestezista, koji nisu mogli pronaći pre poznate tokove štetnih zračenja. Na žalost, Freiherr von Pohl nije dugo iza toga živio. Za čuditi se da mnogi naučnici i dobri radiestezisti nisu nastavili njegov rad. Stanko Jurdana je preporučivao blokadu zračenja pomoću olovnih ploča i baritne žbuke. Koliko mi je poznato, jedna zgrada u Zagrebu je blokirala široki tok podzemne vode sa olovnim pločama, nakon što su se počela javljati oboljenja iznad ovog toka. Prilikom pregleda jednog stana u Tuškancu, u većoj porodičnoj kući nisam uspio pronaći nikakva štetna zračenja koja dolaze od podzemnih voda. To me je povuklo da se uputim u dvorište, gde sam našao i pratio tokove podzemnih voda, ali samo do kuće. Tu su tokovi zračenja bili nestali. Nisam ih uspeo pronaći ni rašljama, ni viskom. Kad sam se uverio da je kuća blokirana, upitao sam vlasnika, da li u kući ima neku blokadu. Rekao mi je da me je upravo zato i pozvao, da li ta blokada još vredi. Rekao mi je da je prema uputama Ing. S. Jurdane prilikom gradnje kude, ispod pločica i parketa postavio baritnu žbuku. To je bilo pre petnaestak godina, i blokada još uvek drži. Jedna od najstarijih, blokada bila je slamarica, na kojoj se mnogo spavalo pre sadašnjih jogi-dušeka, koji ne štite ni malo, nego su čak često i štetni. Upotreba različitih spirala u poslednje doba se malo primenjuje u zaštiti ležajeva na kojima se spava. Danas se smatra da su slabo efikasne, odnosno da bi se kod zaštite nekog prostora trebalo postaviti više spirala, većeg promera, uglavnom od bakarne žice. U prodaji postoje tzv. Wastra-folije. Imaju veličinu jednog kreveta, stavljaju se ispod njega i moraju se uzemljiti. Vrlo su skupe, pa se retko kod nas upotrebljavaju. Jedno vreme se kod nas prodavala tzv. folija sirius. S jedne strane je imala boju staniola, a s druge zlatnu boju. Istraživanja koja smo proveli pok. A. Crnolatac i ja, pokazala su da su te folije efikasne samo kad je zlatna strana okrenuta prema gore. Danas je nema više u prodaji. U zapadnim zemljama postoje razni Entstrahlungsgeräti, koji se radi svoje cene vrlo retko vide kod nas. 

Poljaci izrađuju ploče RET 0, RET 1 i RET 2. RET 0 štiti područje od 13,5 m u radijusu, 6 m u visinu i 2,7 m u dubinu. RET 1 štiti područje od 9 m u radijusu i 2,0 m u visinu. RET 2 štiti pak u radijusu od 4 m i 2,35 m u visinu. Vrednost ovih ploča je ispitana i potvrđena od Društva radiestezista u Varšavi. Ploče su malih dimenzija. Zgodne su za postavljanje. Može ih postaviti samo iskusan radiestezist, koji mora ispitati nakon postavljanja vrednost blokade. Ploče blokiraju samo zračenja koja dolaze od podzemnih voda, a ne zračenja globalnih mreža i zračenja iz naše okoline. 

Poljaci sada rade na pripremi nove ploče tzv. RAM-ploča, sa dodatnom pločicom. Ova bi suzbijala radioaktivna zračenja. Zaštitna sredstva rade na principu stvaranja interferencije, jer sva zračenja su titraji. Svi titraji imaju oblik sinusoide. Zaštitna sredstva rade na principu stvaranja interferencije, što znači da stvaraju istu sinusoidu sa pomakom 180°, pa svaku pozitivnu ordinatu u sinusoidi poništava negativnom ordinatom ploče i obratno. Blokade se već dugo ispituju i još će se dugo ispitivati. Kod nas se posvetila istraživanju zračenja i blokadama Ivana Galić, poznati radiestezist. Nadajmo se da će blokade u budućnosti biti sve više efikasne i primjenjivane za dobro osećanje ljudi i njihovo zdravlje. 

Poglavlje je iz knjige "Radiestezija III" koja je delo radiesteziste Smaila Dubravića.


Ako želite kućnu ili prostornu zaštitu od Hartmanove mreže i ostalih štetnih zračenja, preporučujemo Vam PXD BioPiramidu koja je ispitivana u institutu IGEF u Nemačkoj, gde je dobijen sertifikat o neštetnosti i povoljnom delovanju na ljude.

 

1 коментар:

  1. Bavim se vec 40 godina podzemnim vodama i dosao sam do vrlo yanimljivih podataka. Naprimjer RAK bilo koje vrste, bubrezni ili zucni kamenci mogu se lijecit na odredjenim mjestima bez ikakvog lijeka Bioje jedan koji je uspijevao ali pohlepa mu nije dala da uspije ? da bih ja uspi napravit elaborat trebaju mivrhunski strucnjaci ,ne sa viskom i rasljama neki inzinjeri i naucnici koji mogu diagnosticirat sto mene zanima. Za to ostvarit treba ju mi vrhunski ljudi koje sam vec spomenuo i netko ko bi to financirao Neke stvari sam isprobao na sebi a i nanekolicini ljudi ,rezultati su bili onakvi kako sam ih ocekivao Godinama sam trazio lijekovita mjesta i nasao sam ih nekoliko JA sam bio i VISAK I RASLJE Radio sam u inostranstvu iz razloga podzemnih voda u nekim hotelima sam spavao samo jednu noc u nekima sam znao promjenit cak po 5 -6 soba imao sam problema zbog toga jer personal i moji sefovi me nisu razumjeli a ja im nisam nista objasnjavao i onako oni to nebi razumjeli .No bilo kako bilo ovo sto ja znam a znam da bih mogao napravit bolnicu bez lijekova koja bi mogla lijecit RAK KAMENCE A MOZDA I ZIVCANE neke bolesti.Za ostale BOLESTI lijecit vec imamo u cijelom svijetu BOLNICE .Do sada sam isprobao rasljarea ljude sa viskom itd i td bez uspijeha ostala je jos samo ta BIOPIRAMIDA ,ali ne vjerujem da bi mi je posudili da ja dam sud o njoj poz . citateljima BIOPIRAMIDE

    ОдговориИзбриши